Ajuda per muntar una microarcade amb lego i RPI

Inici Fòrums Jocs i emuladors Ajuda per muntar una microarcade amb lego i RPI

El tema conté 0 respostes, té 1 opinió , i s'ha actualitzat per última vegada el  egleuterio fa 3 anys, 8 mesos.

S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)
  • Autor
    Entrades

egleuterio
    Membre

Hola,

Primer de tot, perdonar el meu català, jo porto uns anys vivint a barcelona però encara no el parlo bé.
    Buscant informació sobre els emuladors de pimame he trobat la vostra pàgina i des d’aquí la meva enhorabona per la qualitat del contingut.
    Estic muntant una petita màquina recreativa amb RPI, lego, un comandament clonic de NES i una pantalla d’un dvd portatil que es va trencar (adjunt alguna foto).
    Per no embolicar-me amb els controls he optat per fer un hack de teclat, el qual he fet funcionar molt bé amb el mame4all.
    Però estic tenint molts problemes amb els emus de NES, Megadrive, Gameboy i Snes, m’explico:
    Com la pantalla és de 7″ i a més és composite el frontend per seleccionar rom es veu extremadament petit, tant que no puc llegir res, he provat editar el fitxer advmenu-snes.rc (per al cas de SNES) però tot i així no trobo la manera de poder llegir alguna cosa.

He estat provant diferents configuracions amb aquestes dues línies:

ui_font
    ui_fontsize

Alguna idea?

Moltes gràcies per ajudar-me i de nou, perdó per el meu català (gràcies google).

• Aquest tema ha estat modificat fa 3 anys, 8 mesos per  egleuterio.
    • Aquest tema ha estat modificat fa 3 anys, 8 mesos per  egleuterio.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
S'està mostrant 1 entrada (d'un total de 1)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Notícies, articles i fòrums de Raspberry Pi en català