Benvinguda!

Home Fòrums Raspberry.cat Benvinguda!

Etiquetat: 

El tema conté 17 respostes, té 9 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Parufito fa 3 anys, 5 mesos.

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 18)
  • Autor
    Entrades

Parufito
    Gestor de comptes

Tots els nouvinguts al fòrum podeu deixar aquí un missatge de presentació! :D

rubenalcaraz
    Participant

Hola!

Rubén Alcaraz. Bibliotecari i membre del Grup de Programari Lliure per als Profesionals de la informació del Col·legi de Bibliotecaris de Catalunya.

Xdago
    Participant

Hola

Ja tinc el Raspberry Pi per probar, el trobo una mica lent.

Xavier Dago Aficionat a la electronica

Parufito
    Gestor de comptes

El carregues molt??

jalabop
    Participant

Hola a tothom!

Administrador de sistemes a temps complert i juganer quan em deixen. Apassionat al cap i a la fi de tot allò que s’endolli i tingui certa aparença d’ordinador. Amb ganes de potinejar el Raspberry.

Salut!

kamencesc
    Participant

Bones!

Estudiant d’informàtica de Gestió (aparcada) i treballo en un comerç d’informàtica/electrònicad de consum.

Estic a l’espera de la RPi, la vaig demanar fa uns dies a RS. La idea és fer un termostat per casa, accessible via web per poder-lo programar.

El que més em preocupa és el fet que marxi la corrent i es corrompi el sistema de fitxers. Ja veurem com ho resolem :)

Parufito
    Gestor de comptes

Benvingut kamencesc!

Estarem encantats de seguir els teus progressos! :D

No conec massa com va el tema, però potser amb una espècie de bateria per controlar quan es perd la corrent i fer una apagada segura, com un mini Sai podria servir. Haurem de mirar si existeix :D

hiulit
    Participant

Bon dia a tothom!

Ja feia temps que tenia ganes d’entrar al fòrum i participar!

Aquí un “Front End Designer” (maquetador/programador) amb ganes de muntar-me un súper Media Center totalment automatitzat. De moment tinc el procés de descàrrega de sèries automatitzat al Mac utilitzant Hazel + TVShows2 + Transmission però vull deixar l’ordinador de banda i utilitzar només la Raspberry Pi :)
    Ja aniré posant els meus progressos al fòrum.

De moment tinc el Raspbmc instal·lat i funcionant perfectament.

A part tinc ganes de muntar també un “Ambilight” al televisor, ja us aniré explicant.

Salut!

er_Kokiri
    Participant

Hola a tothom!!

Sóc un jove estudiant d’informàtica. Ara per ara visc lluny de on estudi-ho, i passo 1 hora al bus d’anada i també de tornada. M’agradaria fer servir la raspberry per ferme una consola portàtil. He vist en altres llocs que es pot fer correr emuladors potents, i aixo és el que m’ha donat les ganes de ferme alguna cosa.

De moment no tinc cap de raspberry, però en penso comprar-ne una.

Parufito
    Gestor de comptes

Ostres! seria un gran invent, però si realment el que vols una consola per tirar emuladors potser t’és molt millor comprar-ne una basada en android, crec que són més potents i et serà més fiable

ara! si per hobby vols fer una consola portàtil basada en Raspberry, a aquí t’oferim l’espai per a explicar-ho :D

Parufito
    Gestor de comptes

er Kokiri, mira la noticia que hem publicat avui! potser t’interessa! :D

Consola portàtil amb Raspberry Pi

BGBgus
    Membre

Bones!

Sóc un terrassenc apassionat pel software lliure, fa poc em vaig comprar una Raspberry Pi, que ja tenia molta curiositat i ganes de provar alguna d’aquestes coses que es van veient per Internet. Formo part de l’asiociació educativa LiGNUx, una associació espanyola orientada en fer conèixer i apropar el software lliure a la gent. Som una associació molt nova i encara no hem arribat a fer gran cosa, però.

També soc un gran aficionat als videojocs. Ara, amb GNU/Linux al meu ordinador personal es com si passi per un filtre per comprar jocs. Menys mal que ara amb Steam estem aconseguint una representació a l’industria!

A nivell professional (i també com afició) soc programador. Estic treballant en el desenvolupament d’ERPs, al menys per ara, que tal i com està la feina últimament… però m’agradaria dedicar-me a desenvolupar videojocs. Em queda molt camí per poder fer-ho, però no perdo les ganes :)

Bé, em considero presentat, una pregunta, potser us sonarà una mica estúpida: He estat buscant per a canviar la imatge d’avatar, però no he trobat l’opció quan edito el perfil. Potser necessito un mínim de missatges per canviar-la, o soc jo que ja no sé què faig?

Parufito
    Gestor de comptes

Un altre terrassenc! ;)

Benvingut doncs! Vols dir que no ets jo mateix? xDD

Ara no recordo com va el sistema de l’avatar. Si amb gravatar (gravatar.com) en funció del mail o si hi havia una opció.

Deixa’m, que ho busqui i et dic algo!

BGBgus
    Membre

Era lo de Gravatar, ja està arreglat :) Però tarda uns minuts a actualitzar-se

Home, estic bastant segur de que no soc tú… Sóc la doble compte d’algú? XD Ja tinc ganes de que el dilluns-dimecres m’arrivi la Rasp, i aviam si el curre em deixa prou temps lliure per merdejar amb ella xD

Parufito
    Gestor de comptes

Terrassenc, informàtic, fan dels videojocs, amb raspberrys i intueixo tb k simpatitzant del soft lliure? si, sóc jo xD

S'està mostrant 15 entrades - de la 1 a la 15 (d'un total de 18)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.