Pi Musicbox + Displays

Inici Fòrums Hardware Pi Musicbox + Displays

Etiquetat: , ,

El tema conté 3 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Parufito fa 3 anys, 8 mesos.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades

Parufito
    Gestor de comptes

He fet una petita comanda de nous raspberrys i amb un vull aprofitar el LCD que tinc d’adafruit i posar el PiMusicBox

la veritat és que el PiMusicBox té molt bona pinta per a les seves especificacions! (i no tinc spotify de pago!) això controlat amb interfície mòbil i el extra del LCD crec que pot ser un conjunt interessant

Per a afegir el suport de tft o lcd he trobat aquests scripts, tot i que fins que no m’arribi el trasto no podré provar-ho! ja us informaré:

LCD: https://github.com/frdmrckr/AdafruitChar-MPC
    TFT: https://github.com/ISO-B/pmb-pitft

• Aquest tema ha estat modificat fa 3 anys, 8 mesos per  Parufito.

Parufito
    Gestor de comptes

Ahir em vaig passar tota la tarda intentant configurar el PiMusic box, però al modificar el settings.ini em donava error fsck

hauré de seguir intentant-ho

Xdago
    Participant

Hola Bon dia
    Jo he provat de instalar el el TFT adafruit amb ISO-B/pmb-pitft pero no hi ha manera de que funcioni. Consegueixo veure una imatge de adafruit pero no puc veure el botons
    Si alga li ha passat

Parufito
    Gestor de comptes

Ja he llegit per twitter que al final has aconseguit fer-ho funcionar amb MODIPY- TOUCHSCREEN.

Jo per a la meva banda, vaig aocnseguir fer anar la placa LCD de Adafruit per mostrar nom de cançó i alguns botons de control. Bastnt senzill, però al tenir el control via mòbil tampoc és tant necessari, era més aviat per aprofitar el sistema :D

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Notícies, articles i fòrums de Raspberry Pi en català