Problema amb la configuració Wi-fi

Home Fòrums Raspberry Pi Problema amb la configuració Wi-fi

Etiquetat: 

El tema conté 2 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Basora fa 5 anys, 9 mesos.

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)
  • Autor
    Entrades

Basora
    Membre

Bones,

Tinc un receptor Wifi de la marca Eminent que es connecta vía USB, l’he connectat, i mitjançant el comando: lsusb he vist que almenys la placa el detecta. Fins aquí bé, he entrat al mode gràfic, he obert l’aplicació Wifi Config (wpa_gui) però els camps de Adapter i Network em surten en blanc i a Status em fica: Could not get status from wpa_supplicant

M’he posat a buscar per internet i he vist que obrint el Wifi Config com a superusuari podria ser la solució. He entrat al LXTerminal, he teclejat sudo wpa_gui i llavors al camp Adapter ja m’ha sortit wlan0 i a Scan m’ha detectat totes les reds Wi-fi, he clicat la meva, he introduit la contrasenya…però no em dona direcció IP, i intento entrar a alguna web i em diu que no hi ha connexió.

He seguit buscant i he vist que modificant els arxius /etc/network/interfaces i /etc/wpa_supplicant/wpa_supplicant.conf es podia solucionar, però ho tinc tot com ha d’estar exactament, i segueix sense funcionar.

També he llegit que potser necessitaria un USB hub que em proprciones més corrent al USB Wifi, però abans de comprar-ne un altre m’agradaria saber si hi ha una altra solució.

Gràcies!!

jordibinefa
    Participant

Basora
    Membre

Ja l’he mirat varies vegades i l’he seguit al peu de la lletra pero res… Gracies igualment.

Ara canviant una variable dintre de la meva xarxa wi-fi a Wifi Config (wpa_gui) he aconseguit alguna cosa, sembla que fa intents de connexió pero em surt aixo:

Status: Associating

Last message: Association request to the driver failed

S'està mostrant 3 entrades - de la 1 a la 3 (d'un total de 3)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.