Quin sistema escollir? PiPlay, RetroPie o Lakka?

Inici Fòrums Jocs i emuladors Quin sistema escollir? PiPlay, RetroPie o Lakka?

El tema conté 3 respostes, té 2 opinions, i s'ha actualitzat per última vegada el  Parufito fa 2 anys, 7 mesos.

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)
  • Autor
    Entrades

Parufito
    Gestor de comptes

Fa temps havia fet alguns experiments amb PiMame, però el tema emulació ha avançat una mica en Raspberry Pi i ara hi ha diverses opcions per a emular des del petit ordinador. Per això (i promogut via twitter) obro aquest fil, perquè puguem intercanviar opinions, experiències etc.

Per començar i una mica a sac (tenia previst fer una entrada al blog, però no estic inspirat) parlaré de les distribucions que conec i una mica les meves intencions.

La meva idea era (almenys al principi) separar emulació Arcade (mame, neogeo, cps…) i emulació de consoles. Perquè?

• En arcade vull utilitzar el TankStick (considero que l’arcade s’ha de jugar amb el Joystick)
    • I en consola vull sincronitzar els 2 DualShocks no oficials que tinc de Ps3 per a jugar amb pad

Abans les distros diferenciaven això, actualment crec que totes barrejen Arcade i consola.

Les distros que conec:

• PiPlay (abans PiMame) – Inicialment basat en arcade, ara suport per a tot. Funciona el TankStick
    • RetroPie – Una de les distros que fa més temps que corre en Raspberry, basada sobretot en consoles. És una adaptació de EmulationStation per a Raspberry Pi
    • Lakka – Bastant nova i en beta, però promet molt. Basada en OpenElec, distro poc pesada, amb interfície molt cuidada. Diuen que funciona directament el comandament de Ps3.
    • Chameleon Pi – Distribució catalana feta per a Carles Oriol, basada inicialment en emulació d’ordinadors antics. Sembla desactualitzat

Us animo a tots a dir la vostra! què voleu, com ho muntarieu? experiències?

• Aquest tema ha estat modificat fa 2 anys, 7 mesos per  Parufito.

logoff
    Participant

Fa més d’un any vaig fer servir RetroPie sobre Raspbian i un DualShock de la PS3 oficial sincronitzat amb sixpair amb cable i Bluetooth. La veritat és que no vaig tenir èxit total. Tot funcionava en principi, però el control amb el comandament era incomplet i necessitava de teclat per arribar a alguns llocs. Alguns emuladors em fallaven i en d’altres no en sabia sortir.

Tinc pendent d’arribar un RPi 2 i vull donar una segona oportunitat a la 1 B. M’encantaria donar volada a aquest fil per poder aportar i treure’n durant el procés.

Parufito
    Gestor de comptes

A veure si entre tots trobem el sistema que més ens convenci! :D

el que tinc dubtes és de si amb un sol Dongle bluetooth puc emparellar 2 dualshock

Parufito
    Gestor de comptes

Per cert, algú coneix el set de Neo-Geo que funciona correctament en els gngeo o Mame de Raspberry?

no aconsegueixo jugar mai a res :(

S'està mostrant 4 entrades - de la 1 a la 4 (d'un total de 4)

Heu d'iniciar sessió per repondre a aquest tema.

Notícies, articles i fòrums de Raspberry Pi en català